Κυριακή 18 Ιουλίου 2010

Psychedelic Period



Αναρωτιέμαι τι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως γιατρικό στην ασθένεια μου?Πήγα λοιπόν και άρπαξα από το ράφι το βαζάκι που έγραφε "Λογική" γιατί εξ αρχής αυτό μου φάνηκε λογικό.Σιγά σιγά το άδειασα όλο αλλά ξαφνικά έπαψα να νιώθω και τρόμαξα τόσο που με έπιασε λόξιγκας.Την άλλη μέρα είπα να δοκιμάσω το βαζάκι που έγραφε "Συναισθήματα".Για άλλη μια φορά κάτι παράξενο συνέβη...ένιωσα σαν να μην χωράω στο σώμα μου και μ έπιασαν τα κλάματα.Τα πάντα γύρω μου ήταν αλλόκοτα μεγάλα και έντονα.Μετά από μια μέρα μου πέρασε κι αυτό.Τρίτη μέρα τρίτη απόπειρα και είπα να δοκιμάσω την "τέχνη".Νομίζω πως τελικά αυτό το μαγικό βαζάκι έχει ακριβώς ότι ψάχνει και ότι ποθεί η ψυχή μας.Έτσι νομίζω δηλαδή...

2 σχόλια:

Nefelovatis είπε...

Μπορεί και να είναι ο συνδυασμός των δύο τελευταίων..

Μια και το πρώτο, μιλώντας εκ πείρας, δεν βγάζει και κάπου ιδιαίτερα, ειδικά στην εποχή μας, που όλα ρευστά είναι..

Να είσαι καλά, και πάντα δημιουργικός..

Καλό ξημέρωμα συνταξιδιώτη..

Ανώνυμος είπε...

More likely it is a mixture of the three, combined in a balance they can open every door that stands in your path

:)